ה"ארגונית", יועצת ארגונית ומאמנת מלווה ארגונים מוניציפליים, עמותות ועסקים בהקמה

שלי, נעים להכיר imageשלי, נעים להכיר image
קוראים לי שלי נינבורג ואני ה-"ארגונית", יועצת ארגונית ומאמנת מנהלות ומנהלים. מלווה ארגונים מוניציפליים, עמותות ועסקים בהקמה.

למה "ארגונית"?
כי כל פעם שאני עוברת במסדרון של המועצה אני שומעת: "הארגונית הגיעה". וזה מעלה בי חיוך. זה מזכיר לי קריאה במסדרון ביה"ס "המורה באה..." פעם חשבתי שקיבלתי את הכינוי כי לא כל כך מצליחים לזכור את השם ונתלים בתפקיד. אחר כך הבנתי, שזה בעצם שם קוד ל"תכף מתחילה פגישה שאי אפשר להפריע", ובעצם זה מחלק את אנשי הארגון לשניים, אלה שנפגשים איתי ואלה שלא, ובארגון, להבדל הזה יש משמעות!

בעקרון, אני עוזרת למנהלות ולמנהלים וגם לארגונים עסוקים להסתכל למצב ישר בעיניים, להפסיק לספר סיפורים לעצמם ולהתחיל לשאול שאלות במטרה למצוא / להמציא פתרונות שיעלו את הארגון על המסלול. או בקיצור, אני עוזרת לארגן את הארגון, מתוך הבנה, שאם לא מנהלים תהליכים באופן יזום, התהליכים עלולים להשתלט על הארגון ולנהל אותו (יצירת סחרור).

אני עובדת עם דרגי ניהול זוטר ובכיר בעמותות ובארגונים (גם מוניציפליים) על חידוד מיומנויות ניהול, ופיתוח תהליכים ארגוניים ועל שיפור ממשקי עבודה שמפריעים בהתנהלות השוטפת לממש את מטרות הארגון ולהעניק שרות מעל ומעבר.

אני מייעצת ומנחה סדנאות להנהלות ולצוותים בשיפור תהליכי עבודה ותקשורת, ואני גם מלווה צוותים לאורך השנה בביצוע משימות והשגת יעדים.

אני מלווה ומאמנת באופן אישי מנהלות ומנהלים בצמתי חיים בארגון בין אם בכניסה לתפקיד, פיתוח אישי והתמקמות בתפקיד, וישנם כאלה שאיתם עבדתי על הכנה לקראת התפקיד הבא או היעד הבא.

לימדתי והכשרתי מאמנים במסגרת ביה"ס לאימון "עוצמה למאמנים" ואני גם מלווה עסקים בהקמה משלב הרעיון ועד היציאה לדרך כחלק מתהליכי שילוב בין יעוץ ארגוני ואימון עסקי.

אבל עוד הרבה לפני שהפכתי ל"ארגונית" עבדתי בתפקידי הדרכה ופיתוח ארגוני והכרתי מקרוב את עולם העמותות והעולם המוניציפלי. ואז הבנתי. הבנתי שיש על מה לעבוד שם, שיש שם שינוי שמחכה לקרות. יכולת ההשפעה של ארגונים אלה על הפרט בחברה הישראלית היא משמעותית, והם מחזיקים בידם את המפתח לשינוי חברתי ולעיצוב פני החברה בכלל, הבנתי שבמוקד השינוי הזה, אני רוצה להיות.

מאז שנחשפתי לעולם הארגוני ועד היום, לא הפסקתי לרגע לחקור וללמוד את עולמות הניהול הייעוץ וההדרכה, קוראת המון, ולומדת כל הזמן, וחלק מהחוויות, מהכלים ומהניסיון שלי כיועצת אני משתפת במרכז הידע, בבלוג שעוסק בניהול בארגונים ובעסקים.

בתהליכי הייעוץ לעמותות ולארגונים מוניציפליים מצאתי עצמי יוצרת תהליכים בהתאמה אישית ומצאתי בדרך מנהלות ומנהלים שהתחברו לדרך העבודה וליכולת  "לעשות שכל" ( To make sense) שאיתם הלכתי דרך ועם חלקם אני עדיין הולכת. יש בי מקום אישי, שמגדיר הצלחה כיכולת להניע קדימה ולאפשר לאנשים, לתהליכים ולארגונים לתפוס את המקום המתאים להם ולעמוד בזכות עצמם, ולוודא שיוכלו לעשות זאת, גם בתום תהליך הליווי.

אשמח ללוות אתכם, בדרך להצלחה הניהולית שלכם.
שלי

שלי נינבורג יועצת ארגונית, ומאמנת, בעלת ותק של 20 שנות ניהול בתפקידים בכירים ושותפות עסקית . מומחית בליווי תהליכי שינוי, אימון מנהלים ופיתוח צוותים בארגונים עמותות ועסקים בהקמה. יועצת ומובילה תהליכים בתחומי ניהול ומנהיגות ניהולית, תקשורת ועבודת צוות.