פורום מזכירות ישובים במועצה האזורית

פורום מזכירות ישובים במועצה האזורית


פורום מזכירות ישובים המועצה, הוקם מתוך הקשבה לצרכי המזכירות בישובים. הן ממלאות תפקיד מאוד חשוב בקשר עם הישובים, ההנהלות והתושבים. ניתן לתאר עבודתן כגשר בין המועצה ואגפיה לישוב. ולא פעם המיומנויות והיכולות שלהן, מכריעות הדברות וקשר בין הצדדים כולם. ויחד עם זאת, זה תפקיד פחות "זוהר", מתנקזות אליהן התלונות וחוסר שביעות הרצון שהן הרבה פעמים מרגיעות ומנסות להכיל גם אם מדובר במהלכים שאינם בתחום אחריותן. 

המקום שלהן בארגון הוא מאוד מיוחד. יש להן מאפיינים ייחודיים רק להן ולעבודתן , ולכן הוקם הפורום, כשהמטרה היא ליצור להן מקום מיוחד משלהן, לבנות קבוצת שייכות ולחזק את הזיקה למועצה ולארגון שעומד מאחוריהן. תהליך הפיתוח הארגוני הגדיר שלוש מטרות מרכזיות: הראשונה, יצירת לכידות ארגונית, גיבוש פורום מזכירות מועצה כקבוצה, תוך  יצירת תחושת שייכות וחיבור חברתי. המטרה השניה, היתה חיזוק מעמדן כבעלות השפעה במועצה, ולא רק בישוב, וחלק מקבוצת עמיתות. והשלישית, חיזוק הזיקה בין משתתפות הפורום ועובדי המועצה.

הפורום מתכנס בתדירות של 4-6 שבועות, וישנה בקשה ממזכירי הישובים לאפשר את הגעת המזכירות למועצה כחלק מהפיתוח המקצועי שלהן.

 הנה חלק מנושאים שעלו בפורום:

  • Grit הצלחה עבורי ועבור הארגון, איך מגדירים הצלחה?
  • דיא-לוג עושים תקשורת, סגנון התקשורת הייחודי של כל אחד מאיתנו ואיך חיים יחד?
  • אמנות התגובה, לבחור להבין - לבחור להגיב
  • נקודות שחורות ונקודות לבנות, על מה לשים דגש אישי וקבוצתי?
  • לעבוד ביחד, איך ליצור מענה לצרכים של כולם, מחשבות שכדאי לחשוב בקול
  • תקשורת אישית והעברת מסרים, לי ממש ברור למה התכוונתי!

נעים מאוד

קוראים לי שלי נינבורג ואני יועצת ארגונית ומאמנת. מובילה מצוינות ארגונית וממקסמת תפוקות של מנהלים ועובדים דרך עבודה עם חוזקות ומציאת הערך האישי והארגוני. פועלת להעצמת החיבור ללב העשייה הארגונית על ידי חיבור נכון, ובכך סוללת דרך לשיפור מתמיד בתהליכי עבודה חוצי ארגון וצוותים. בעלת ניסיון של מעל עשור בתפקידים בכירים, ובעבודה עם דרגי ניהול וצוותים. מוזמנים ליצור איתי קשר 052-5969630 או במייל shelly@dia-log.co.il