ניהול עסק


עסק קטן הוא עניין גדול.

עסק הוא קודם כל אנשים. 

עסק קטן מוגדר כעסק שבו עובדים כ-10 אנשים. בעל העסק, לרוב ממלא פונקציות שבעסק גדול יותר יש אדם שמיועד לכך. הבעלים של העסק ימלא בדרך כלל מספר תפקידים: מנכ"ל, מנהל משאבי אנוש, מנהל תפעול, מנהל שיווק ומכירות ואם כל זה לא מספיק הוא גם יהיה זה שיספק לספק לעסק שירותי מזכירות, ניקיון ואספקה. באמת עמוס.

בעסקים קטנים, לרוב הבעלים לא נולדו מנהלות.ים אלא הפכו לכאלה. ופוגשים בדרך סוגיות ונושאים שלא היו ערים להם בהקמת העסק, כגון: איכות וסטנדרט השרות, תמחור, סוגיות העסקה של כח אדם, הגדרות תפקיד ועוד.

תהליך של ניהול עסק קטן, דורש התמקצעות וידע, ובנושאים אלה מתמקד התהליך.


נעים מאוד

קוראים לי שלי נינבורג ואני יועצת ארגונית ומאמנת. מובילה מצוינות ארגונית וממקסמת תפוקות של מנהלים ועובדים דרך עבודה עם חוזקות ומציאת הערך האישי והארגוני. פועלת להעצמת החיבור ללב העשייה הארגונית על ידי חיבור נכון, ובכך סוללת דרך לשיפור מתמיד בתהליכי עבודה חוצי ארגון וצוותים. בעלת ניסיון של מעל עשור בתפקידים בכירים, ובעבודה עם דרגי ניהול וצוותים. מוזמנים ליצור איתי קשר 052-5969630 או במייל shelly@dia-log.co.il