הארגונית, האנליטית, המנחה ושומר הסף

אודות דיא-לוג imageאודות דיא-לוג image
דיא-לוג עוזרת לארגונים, עמותות ועסקים בהקמה לפתח את המצוינות הארגונית שלהם ולשפר את תפקודם. באמצעות   יעוץ ארגוני, אימון, ליווי והדרכה.  לדיא-לוג צוות קטן איכותי זריז ויצירתי, המסייע בבניית התהליכים.

מי בצוות, אתם שואלים?
ה"ארגונית", היא היועצת הארגונית שמובילה את התהליך, תוכלו לקרוא עליי בהרחבה כאן.
ה"אנליטית", היא מלכת הנתונים, הניתוחים וכל מה שמעבר למילים.
ה"מנחה", היא מנחת הקבוצות ואמנית ההדרכה, שאין נושא שיכול לעמוד בפניה.
ו"שומר הסף", הוא עו"ד הבית שעוזר לחשוב על כל האופציות, מייעץ ומלווה לפי הצורך.

מה שמוביל אותנו בעשיה הוא הרצון ליצור עולם אירגוני טוב יותר.

ניהול בארגונים ובעסקים הוא דבר דינמי. לתהליכי ניהול יש את המרחב הארגוני והעסקי, הם משפיעים ומושפעים מתנועות במרחבים מקומיים ועולמיים. רוב המנהלים חיים את הארגון שלהם, מכירים אותו, לפני ולפנים. וזה היתרון הגדול שלהם, ובמקביל זה עלול להפוך לחיסרון. הפרספקטיבה.

כשנמצאים בסביבה שבה כולם דוברים את אותה "שפה" קשה לראות רגע "מעבר". חסר משהו שיהרהר ויערער את נקודת המבט המוסכמת וזה אחד התפקידים הכי מעניינים שדיא-לוג מביאה. להתבונן ולמסגר מחדש, תהליכים, אמונות ותפיסות בארגון:

  • התבוננות "נקיה" על מה שבאמת קורה. ייעוץ חיצוני וניטרלי, על תהליכים פנימיים.
  • גילוי של "נקודות עיוורון", מה שדרג הניהול לא יודע שהוא לא יודע, וזה קורה גם למנהלות ולמנהלים הכי מעורבים.
  • "משהו לרוץ איתו" (כמו שדויד גרוסמן קורא לזה :), להפיג את תחושת ה"בדידות בצמרת" מנהלות ומנהלים יכולים להביא את עצמם "כמו שהם" (לא תמיד יודעים הכל, לא תמיד מבינים הכל ולפעמים גם מהססים ומתלבטים) והביטחון שבחסיון התהליך.
  • "טובים השניים" התבוננות מעמיקה ומזוויות מבט שונות על אירועי ניהול, ניתוח והבנה של מניעים צרכים.

יעוץ ארגוני הוא תהליך של ליווי שינוי. הצורך בשנוי יכול לנבוע מהמון סיבות. הוא יכול לנבוע מתהליכי צמיחה, התרחבות וכניסה של אנשים חדשים לפעילות בארגון. הוא יכול לנבוע מתהליכי "תקיעות" - תהליכים שלא מצליחים להתממש בארגון או מנהלים שיוצרים (או שהם) צוואר בקבוק בארגון. ולעיתים, הוא גם יכול לנבוע, מקיפאון והתחזות (להיות מה שהוא לא) אני קוראת לתהליכים אלה "התנהלות בכאילו", לכאורה מבוצעים כל המהלכים הנכונים והתוצאות לא מגיעות ועוד ועוד סיבות.

לא חשוב מה הביא אתכם אלינו, העיקר שנפגשנו. דיא-לוג שמה לעצמה מטרה להגיע איתכם יחד לדרך יעילה ונכונה למצב בו השינוי המיוחל יהפוך לחלק מהשגרה הארגונית שלכם. וכשארגון יכול לרוץ באופן עצמי, אנו יודעים שהצלחנו.