פיתוח מצוינות ארגונית

פיתוח מצוינות ארגונית הוא תהליך של תכנון, ביצוע ובקרת תהליכים, המתמקדים בפיתוח ההון האנושי. מטרתם להקנות תפיסות ומיומנויות למנהלים ועובדים , שיאפשרו להם להביא לידי מיצוי את מכלול האפשרויות הגלומות במקומות הללו, הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית.

פיתוח וקידום למידה ארגונית

  • פיתוח העוצמה האישית ומנגנוני צמיחה: העצמה אישית תתמקד ביכולות לפעול למען מימוש עצמי, העלאת טווח העצמאות. וטווח האחריות האישית והארגונית.
  • פיתוח למידת עמיתים ולמידה ארגונית: קבוצות עמיתים הן כלי רב ערך ללמידה ארגונית, מקצועית ואישית, עבור מנהלים או בעלי תפקידים בעלי מכנה משותף בארגון. הלמידה נשענת על הניסיון המעשי (פרקטיקה ניהולית או מקצועית) של המשתתפים.
  • עיצוב וניהול תהליכי החניכה ומשוב: תהליכי חניכה ומתן משוב הם מיומנויות הכרחיות עבור כל מנהל וחונך, המאפשרות לבנות, לנהל ולהניע בהצלחה צוות עובדים.

הדרכה ותרגול מיומנויות

  • פיתוח ובניית תכנים: תהליכי איתור ומיפוי של צרכי הארגון, בניית סקר ארגוני והגשת הצעות תוכן ומיקוד לפי מחלקות / צוותים / תכנים, לטובת קידום תהליכים ואנשים.
  • פיתוח תוכניות הדרכה: פיתוח תוכניות ממוקדות תוכן, בהתאמה לצרכי הארגון ולשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא.
  • הכשרת מובילי תהליך: אנו מאמינים בכוחות פנימיים של הארגון להנהיג את השינויים הנדרשים לקידומו. אנו מאמינים בהכשרת ראשי חץ, בעלי תפקידים, מובילים תהליך, שיהוו את סוכני השינוי בארגון.

פיתוח למידה והדרכה

  • אימון בעלי תפקידים בממשק לקוח
  • ניהול חווית לקוח
  • ניהול מכירות / שירות ממוקד לקוח

הדרכת תהליכי שיווק ומכירות ותהליכי איכות השירות

ניהול והעצמת ההון האנושי

  • גיבוש חזון וערכים לארגון : תהליך שיוצר הבנה ארגונית באשר לדרך ולמטרות הארגון. החזון הינו מנוע העבודה החזק ביותר של הארגון, הוא מייצר את ודאות הדרך, מגביר את המוטיבציה ומחזק את האמונה בדרך למטרה.
  • ללמוד לחיות ביחד: התבוננות על המבנה הארגוני, תפקידים בארגון וממשקים, כיצד לומדים לעבוד יחד לכבד את מרחב האחר ויחד עם זאת לשמור על המרחב שלי.
  • ניהול בתנאי משבר: מעיסוק בדאגות לעיסוק פתרונות, הקניית שפה ארגונית והתנהלות מקדמת בה זזים ממרחב של דאגות, האשמות ותירוצים למרחב של אחריות, יוזמה, מעורבות ויצירת פתרונות.

ניהול שינוי

  • הגדרות תפקיד בארגון: הגדרת התפקיד נקבעת על ידי הארגון ולרוב מוכתבת על ידי הממונים ואילו תפיסת התפקיד היא חזון שכל בעל תפקיד צריך לפתח בעצמו בתוך ההקשר הארגוני.
  • מנהיגות מעצבת: המנהל כמנהיג המעצב ומצליח לעודד את עובדיו לביצועים גבוהים מעבר לציפיות שהגדירו טרם החלו במשימתם, כאשר הוא שם לנגד עיניו את מימוש הפוטנציאל האישי של העובד כחלק מהמשימה.
  • דיא-לוג עושים תקשורת, סגנונות תקשורת, התקשורת הבינאישית שלנו מושפעת מיכולתנו להבין מצבים חברתיים, לנתח ולפרש אותם בעבודת צוות , בניהול צוות ובכלל. אנו נוטים לעשות את אלו על סמך אישיותנו וניסיון העבר שלנו באינטראקציות חברתיות, זה טוב אבל אפשר טוב מזה.

מנהיגות וניהול

הנעה וליווי תהליכי הפנמה והטמעה

  • מנהיגות ופיתוח מנהלים: עבודה בתהליכי מנהיגות ממוקדים מביאה את האדם / המנהל לעבודה במרחב של אחריות, מעורבות, יצירתיות ועבודה בפתרונות לקידום ומימוש הפוטנציאל האישי ופוטנציאל הארגון.
  • התמודדות עם שינויים אישיים וארגוניים: אחת התובנות הבסיסיות המלווה אתנו היא כי תהליך השינוי הוא הוא התהליך הקבוע בארגון. הצורך לזהות את התהליך להסתגל וללמוד לצפות שינויים היא תמצית ההצלחה .
  • בניית ועיצוב תוכנית עבודה, והטמעתה: אבני דרך לבניית תוכנית עבודה פרואקטיבית ויעילה שתייצר פלטפורמה נוחה לבניית תהליכים.

ליווי אישי למנהלים

  • בניית תוכנית לניהול תהליכים
  • תהליכי אימון ניהוליים ליחידים ולקבוצות
  • בניית תקציב ותוכנית עבודה ליישום

ליווי תהליכים ארגוניים

  • ליווי תהליכי הטמעה
  • פיתוח עבודת צוות מעצימה ואינטגרטיבית

ליווי תהליכים אינטגרטיביים